A GANZ udvarán a 7. darab eredeti állapotában 1966-ban
1980-as évek elején a Sárbogárdi vonalon személyvonattal
A "GYILKOS" 1982 Szárazréti tragédia egyik résztvevõje 70-es évek végén..és
... a 90-es évek végén, amíg át nem alakították 200-as sorozatúvá
70-es években eredeti pompájában ...
valamint
2000. július 14-ére felújítva a FÜSTI megnyitójára
M40,219-es 70-es években Fehérvárról indul
70-80-as évek mozdonyai,
 melyek 100 km/h-ás sebességgel továbbították a személyvonatokat
1999-novemberében Bp. Ferencvárosban fûtõgépként
Vértesszõlõs felõl Tatabányán át Hatvanba tartó mozdony
Mellékvonalakon még mindig nagy a szerepe
Komáromból tehervonatért indul Almásfüzítõre
Tehervonattal Komáromból almásfüzítõ felé
1996-os Jármûparádén
Éjszaka Esztergomban vonatra várva ...
Építõk számára felújítva ...
2002. június 11-én Komárom-Ács között ...
... a pálya átépítésén dolgozva ...
.... a sínfektetõ egység élén
Komárom rendezõbe érkezve tehervonattal