A GANZ udvarán a 7. darab eredeti állapotában
1966-ban
1980-as évek elején a Sárbogárdi vonalon
személyvonattal
A "GYILKOS" 1982 Szárazréti tragédia egyik
résztvevõje 70-es évek végén..és
... a 90-es évek végén, amíg át
nem alakították 200-as sorozatúvá
70-es években eredeti pompájában ...
valamint
2000. július 14-ére felújítva a FÜSTI
megnyitójára
M40,219-es 70-es években Fehérvárról
indul
70-80-as évek mozdonyai,
melyek 100 km/h-ás sebességgel továbbították
a személyvonatokat
1999-novemberében Bp. Ferencvárosban fûtõgépként
Vértesszõlõs felõl Tatabányán
át Hatvanba tartó mozdony
Mellékvonalakon még mindig nagy a szerepe
Komáromból tehervonatért indul Almásfüzítõre
Tehervonattal Komáromból almásfüzítõ
felé
1996-os Jármûparádén
Éjszaka Esztergomban vonatra várva ...
Építõk számára felújítva
...
2002. június 11-én Komárom-Ács között
...
... a pálya átépítésén
dolgozva ...
.... a sínfektetõ egység élén
Komárom rendezõbe érkezve tehervonattal